Tilaaminen

Ohjeistamme verkkokaupan käyttäjiämme tilaamiseen siihen liittyvien kysymysten avulla. Jos et löydä vastausta kysymykseesi alta, saat lisäapua ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.

Miten löydän tuotteen?

Studiokaluste Oy:n verkkokaupan tuotteet on lajiteltu verkkokauppaan tuoteryhmittäin. Voit myös hakea tuotteita sivun ylälaidasta löytyvän vapaan sanahaun avulla.

Kuinka valitsen tuotteen?

Kun olet löytänyt haluamasi tuotteen, määrittele tuotteen värit, koot, lisäosat ennen tuotteen lisäämistä ostoskoriin. Jokaiseen sivulla olevaan laatikkoon tulee valita joku arvo, jotta tuotteen voi laittaa ostoskoriin. Valinta tapahtuu sivuilla olevien alasvetovalikkojen avulla. Tämän jälkeen valitse määrä kuinka monta tuotetta haluat ostaa ja paina Lisää ostoskoriin-painiketta. Alasvetovalikkojen vieressä oleva poista-komento poistaa kaikki tehdyt valinnat.

Voinko tilata tuotteen eri värissä tai eri mittaisena?

Jos haluat tuotteesi valmistettavan jostain muusta materiaalista / muussa värissä / eri mittaisena, ole yhteydessä asiakaspalveluun.

Mitä teen, jos en halua lisävarusteita?

Jos lisävarusteita ei haluta, valitaan alasvetovalikosta kohta, ei lisävarusteita.

Miten näen mitä ostoskorissa on?

Kun keräät tuotteita ostoskoriin, sivulle ilmaantuu tekstikenttä, jossa maininta tuotteen lisäämisestä ostoskoriin. Tämän jälkeen ilmaantuu painike Näytä ostoskori, jota painamalla pääset katsomaan tilauksen sisältöä. Myös painamalla sivun yläreunassa olevaa ostoskärryjen kuvaa, pääset katsomaan ostoskorin sisältöä.

Voinko muuttaa tuotteiden määrää ostoskorissa?

Ostoskorin kappalemääriä voi muuttaa nuolinäppäimillä tai kirjoittamalla uuden määrän tekstikenttään. Muista päivittää ostokori Päivitä ostoskori-painikkeella. Silloin uudet hinnat päivittyvät sivulle.

Kuinka käytän alekupongin?

Ostoskorin alaosassa on painike Käytä kuponki ja sen edessä harmaa kenttä. Merkitse saamasi alennuskoodi kenttään ja paina Käytä kuponki painiketta. Alekupongin käyttö onnistuu myös maksuvaiheessa.

Kuinka viimeistelen tilauksen?

Kun kaikki haluamasi tuotteet on valittu ostoskoriin, paina ostoskorin alaosassa olevaa Siirry kassalle-painiketta. Myös tässä vaiheessa voi vielä käyttää alennuskuponkia. Kirjoita laskutus- ja toimitustiedot niille varattuihin kenttiin. Voit myös halutessasi rekisteröityä kanta-asiakkaaksi, kun merkitset rekisteröidy-ruutuun rastin.

Haluan rekisteröityä kanta-asiakkaaksi, miten toimin?

Tilauksen vahvistusvaiheessa voit halutessasi rekisteröityä kanta-asiakkaaksi, kun merkitset rekisteröidy-ruutuun rastin.

Olen kanta-asiakas, miten tilaan?

Kanta-asiakkaana kirjaudu järjestelmään tunnuksillasi ennen tilauksen maksua.

HINNAT

Sisältävätkö hinnat arvonlisäveron?

Studiokaluste Oy:n verkkokauppa on tarkoitettu pääsääntöisesti yritysten ja julkisen sektorin käyttöön ja siksi tuotteiden hinnat ovat verkkosivuilla ilman arvonlisäveroa. Kun tuote on siirretty ostoskoriin, tuotteisiin lisätään voimassa oleva arvonlisävero.

TOIMITUS

Kuinka kauan toimitus kestää?

Lähes kaikki tuotteet valmistetaan asiakkaan antamien määritelmien mukaan ja siksi varastossa on vain muutamia tuotteita valmiina. Tämä vaikuttaa suuresti tuotteiden toimitusaikoihin, jotka ovat keskimäärin 2-5 viikkoa, tuotteesta ja tilausmäärästä riippuen. Jos tuotetta löytyy varastosta, toimitetaan se heti seuraavana arkipäivänä.

Miten tuotteet toimitetaan?

Pienet toimitukset, kirjeet ja paketit, toimitetaan Postin kautta ja suuremmat toimitukset Postin tai Kaukokiidon rahtikuljetuksia käyttäen. Useimmiten tuotteet on pakattu lavalle, jotta ne eivät vaurioidu matkan aikana. On siis hyvä varata vähän aikaa tuotteiden purkamiseen.

Onko toimitus eri osoitteeseen mahdollista?

Kyllä, voit kirjoittaa tilaukseen haluamasi toimitusosoitteen laskutusosoitteen lisäksi.

Miten toimituskulut määräytyvät?

Toimituskulut määräytyvät koon mukaan.